Hur går det till? | Användare | CareLigo
Svenska English

Careligo

Hur går det till?

När du och din vårdgivare kommit överens om att OPTILOGG kan vara något för dig, så meddelar vårdgivaren oss om detta. Inom ett par dagar därefter kommer vi att kontakta dig via telefon. Vid det telefonsamtalet avtalar vi en tid då vi kan komma hem till dig och installera OPTILOGG, visa hur det fungerar samt svara på frågor. Själva installationen tar oftast under 30 minuter, men vårpersonal stannar så länge du vill och svarar gärna på dina frågor och funderingar.

Väl på plats hos dig kommer vi vinnlägga oss om att det hela blir gjort efter dina önskemål i största möjliga mån. Du får själv så långt det är möjligt avgöra var och hur du vill använda OPTILOGG.

Du får även ett telefonnummer som går till oss och som du alltid kan ringa och ställa frågor eller be om hjälp, eller meddela ifall något inte verkar fungera som det ska. Det telefonnumret och vilka tider vi svarar kan du läsa mer om här: Hjälp och support.